Followers

Sunday 16 October 2011

menembak guna M-16 tpi aku bukan terrorist

13.10.2011 (khamis) : Macam orang tk betol aku bgun pagipagi . biasa bgun pkul9 :) . pegi sekolah mcm pegi kerja . nsib baik ad orang kejut :D . semangat punya pasal . first time kot pegi menembak pakai M-16 kt Segamat , lapang sasar :D . sblum ni pakai senapang cikai bapakk aku punya . tp tk mnyesal la wey pergi , wlaupun lambat(sikit) >< !



Tu , atas tula hasilnya , belah kiri skali aidil , tengah azim , yg kanan TUH aku la . tk lupa kt mmbe yg snap gmba ni daus . :D haha bahan buli . macam tk caya je bule menang Penembak Terbaik . (untungakutidurdulupuaspuasdalamtrak) haha :D . Alhamdulillah , rezeki anakanak ~ . korang jgn jelous plak , korang pun boleh . (cumamatakorangbanyaktengokbendatakelok) TU yang macam tu ! haha :D
Btw , korang terhebat !(sangat) >.< !
kbai ~ Assalamualaikum . sayangkauMr's.Y ! :))




p/s: aku suka bangun lambat

No comments: